تبلیغات در بلال – بلال

تبلیغات در بلال

یا وهاب

بنا داریم زین پس جایگاه هایی متفاوت در بخش های متفات از پرتال بلال را به تبلیغ کسب و کارهای فرهنگی و مذهبی اختصاص دهیم. از آنجاییکه بلال تحت حمایت هیچ ارگان و سازمانی نبوده؛ امید داریم این راهکار سرمایه ای خرد برای ادامه راه توسعه پرتال بلال و مایه برکت برای انواع کسب و کارهای قشر فرهنگی و مذهبی باشد.

در این راستا ابتدا از صفحه « اوقات کواکب » سایت، با هزاران بازدید روزانه از تمامی استان های کشور، به صورت آزمایشی کار خود را شروع خواهیم کرد و دو موقعیت را در این صفحه جهت نمایش آگهی های صاحبان محترم کسب و کارها قرار خواهیم داد. این موقعیت در وسط صفحه و دقیقا در بالای جدول محاسبه اوقات قرار داده شده است. در ادامه جدول قیمت و همچنین برخی قوانین و نحوه ارتباط با تیم پشتیبانی را شرح خواهیم داد.

هزینه ها

عنوانمدتهزینه (تومان)
صفحه اوقات کوکب | بالای جدول | 550 در 110 پیکسلیک هفته700.000
صفحه اوقات کوکب | بالای جدول | 550 در 110 پیکسلیک ماه2.000.000

مراحل ثبت آگهی

1- ابتدا با ادمین تلگرام @ape_support درخواست خود را مطرح بفرمایید.

2- درخواست شما توسط مدیر سایت بررسی خواهد شد و نتیجه آن به شما اعلام می شود.

3- در صورت تایید آگهی های خود را دقیقا در ابعاد ذکر شده تهیه کرده و برای ادمین واتساپ ارسال فرمایید. ( در صورتیکه خود قادر به طراحی اگهی خود نیستید؛ بلال می تواند در قبال دریافت مبلغ 400 هزار تومان طراحی آگهی مورد نظر شما را انجام دهد. )

4- بازه مورد نظر جهت تبلیغ آگهی را به ادمین اعلام فرمایید و پس از توافق آگهی بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

قوانین

1- از آنجاییکه کلیه آگهی ها پیش از قرار گرفتن بر روی سایت می بایست به تایید مدیر سایت برسند لطفا از واریز وجه پیش از هماهنگی با ادمین واتساپ، جدا خودداری فرمایید.

2- تبلیغات می بایست با فرما gif یا mp4 با اندازه 550 در 110 پیکسل در رزولوشن 72 dpi تهیه شوند.

3- موضوع کلی تبلیغات، با توجه به اینکه بلال یک پرتال فرهنگی است؛ ترجیحا در زمینه های فرهنگی و مذهبی می تواند باشد لیکن این به معنی عدم تایید محتوای تبلیغی دیگر کسب و کار ها نیست. درخواست شما به صورت موردی توسط مدیر سایت بررسی خواهد شد.

تبصره 1: از پذیرفتن آگهی های مربوط به دعانویسی و یا فالگیری و سرکتاب و غیره وابسته به اشخاص تا اطلاع ثانوی معذوریم؛ مگر اینکه آگهی دهنده دارای موسسه ثبت شده ذیل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.

4- در صورتیکه بلال به هر دلیل از سرویس دهی خارج شود؛ تیم بلال تعهد می نماید به همان تعداد روز به مدت بازه شما بیافزاید تا حقی از شما ضایع نشود.

5- از آنجاییکه تبلیغات در پلان فعلی براساس مدت روز ارائه شده است بلال تعهدی در قبال میزان کلیک بر روی آگهی ها نخواهد داشت.

6- محدودیتی برای نوع تبلیغ نیست، از این لحاظ که تبلیغ می تواند بعنوان مثال یک پیج اینستاگرام تا یک وبسایت و یا یک برنامه موبایل یا یک فروشگاه در سطح شهر باشد. لیکن از پذیرفتن آگهی هایی که بر روی پلتفرم های فیلتر شده قرار دارند (نظیر تلگرام و یا وبسایت های فیلتر شده) تا اطلاع ثانوی معذوریم.

نمونه آگهی

آگهی موقعیت « اوقات کواکب – بالای جدول » می بایست دقیقا در این ابعاد باشد.